הוואקף המוסלמי מצטרף למאבק בנשות הכותל

בוואקף, שפועל בחסות ירדנית כסמכות ערבית הפועלת בהר הבית, רואים ברחבה החדשה שינוי מהסטטוס קוו, וכירסום בקדושת הכותל
ישראל פריי No Comments on הוואקף המוסלמי מצטרף למאבק בנשות הכותל

מנהל מתחם מסגד אל-אקצא בוואקף הודיע כי הארגון מתנגד לרחבה החדשה שהוקצתה לזרמי הרפורמיים, הפוגעת בסטטוס קוו • הוואקף החל לפעול נגד ההקצאה: "לעולם לא נקבל את זה"

הכותל המערבי
בוואקף, שפועל בחסות ירדנית כסמכות ערבית הפועלת בהר הבית, רואים ברחבה החדשה שינוי מהסטטוס קוו, וכירסום בקדושת הכותל
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חיזוק בלתי צפוי במאבק החרדים נגד החלטת הממשלה להקצאת שטח בכותל הדרומי לחוגי הרפורמים ונשות הכותל: הוואקף המוסלמי הודיע כי הוא מתנגד להחלטת הממשלה על הקמת רחבה מעורבת בכותל המערבי, שתשמש את הזרמים הלא אורתודוקסיים.

סוכנות הידיעות AP ציטטה את מנהל מתחם מסגד אל-אקצא בוואקף עומאר קיסוואני, שאמר: "לעולם לא נקבל את זה. פניתי גם למשטרת ישראל בכדי למנוע את המהלך", טען.

בוואקף, שפועל בחסות ירדנית כסמכות ערבית הפועלת בהר הבית, רואים ברחבה החדשה שינוי מהסטטוס קוו, וכרסום בקדושת הכותל, כמו גם במעמדם באזור.

המפלגות החרדיות ממשיכות לספוג ביקורת נוקבת מגורמים רבניים ואנשי ציבור, על כך שאפשרו – למרות הצבעתם נגד ההחלטה – לצעד בעל המשמעות ההיסטורית, לעבור בממשלה בה הם חברים.

"אני לא שותף כל כך למתווה", אמר הרב הראשי הרב דוד לאו, "אני עצוב וכאוב. מותר לממשלה לקבל החלטה בלי לפחד מבג"צ, מליונים של יהודים מול קבוצה קטנה זה לא נכון לא להחליט. העם היהודי הפסיד, ואם אכן תתממש ההחלטה זה יכאב לי".



0 תגובות